Během celodenního workshopu si na typických projektech a příkladech ukážeme principy, které dělají obsah účinný. Od vyjádření přínosu, přes sestavování sekvence informací, po vhodné používání obsahových komponentů. Ukážeme si jak na obsahové prototypy. Každý blok je rámován cvičeními (individuální, ve dvojicích nebo ve skupině), kde si hned vědomosti a dovednosti vyzkoušíte.
Čas na zpracování vašeho projektu. Forma je na vás: prezentace, landing page, mailing nebo jiný prodejní materiál.
Dopoledne druhého dne věnujeme procesu. Jak postupovat při projektech. Od vyjednávání zadání a shody na cíli. Jak vést mapovací schůzky s klienty. Jak je převést do kreativy. Jak ověřovat a testovat u zástupců cílové skupiny. A jak být připravený na připomínky klienta.
Odpoledne projdeme vaše projekty a poskytneme vám zpětnou vazbu.
Nejbližší termín je obsazený.
Můžete nám ale nechat kontakt v případě zájmu o některý z příštích termínů.
AnFas, Na Baště sv. Jiří 7, Praha 6
15 000 Kč + DPH
- 2 plné dny pozornosti a sdílení zkušeností lektorů
- Učební materiály
- Zpětná vazba na vaše dílo
- Kniha Brand FLIP od Martyho Neumeiera
- Členství ve fcb skupině absolventů kurzu, kde můžete diskutovat nad svými projekty
- Káva, čaj, pitný režim
.
Plné znění Martinovy reference