Strategický COPYWRITING: Tvořte obsah, který prodává
Kurz pro copywritery: Roky praxe napěchované do dvou dnů
Principy přesvědčivé komunikace jsou jednoduché: „Neříkejte, co děláte. Řekněte, co z toho bude mít zákazník!“ nebo „Vysvětlete PROČ to má zákazníka zajímat.“ Praxe je však plná pastí a chytáků. Kurz vás naučí, jak si vytvořit podmínky, překonat potíže a dojít k přesvědčivému dílu. Budou se vám osobně věnovat copywriteři, kreativci a projektoví vedoucí AnFasu, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti a poskytnou zpětnou vazbu na vaše práce.
2 denní | Osobní, prezenční, praktický
Pro koho je kurz vhodný
- Pro copywritery, kteří se od článků, blogů, popisků e-shopu atd. chtějí posunout směrem ke strategičtější práci
- Pro tvůrce webů, IA/UX, hlavně pro tvůrce firemních prezentací
- Pro marketéry, kteří potřebují sami tvořit obsah
O čem se budeme bavit:
- Jak na koncept a obsah firemního webu
- Jak tvořit přesvědčivou obchodní argumentaci
- Jak sestavovat sekvence informací, aby udržely pozornost publika a dovedly ho k cíli
- Jak na kreativy kampaní, aby splnily cíl
- A hlavně: Jakou změnu v přístupu a přemýšlení je potřeba udělat
Ale taky určitě nezapomeneme:
- Jak zvládnout takový projekt
- Jak získat dobré zadání a kam si dojít pro potřebné informace
- Jak prezentovat, jak reagovat na připomínky zákazníka
- Jak posunout hodnocení od líbí/nelíbí na funguje/nefunguje
Program kurzu
Kurz jsme připravili jako prezenční (offline, interaktivní, prostě lidi s lidmi v jedné místnosti). Intenzívní workshop pro 6 osob, výklad kombinovaný se samostatnou prací na cvičeních.
Během celodenního workshopu si na typických projektech a příkladech ukážeme principy, které dělají obsah účinný. Od vyjádření přínosu, přes sestavování sekvence informací, po vhodné používání obsahových komponentů. Ukážeme si jak na obsahové prototypy. Každý blok je rámován cvičeními (individuální, ve dvojicích nebo ve skupině), kde si hned vědomosti a dovednosti vyzkoušíte.
Čas na zpracování vašeho projektu. Forma je na vás: prezentace, landing page, mailing nebo jiný prodejní materiál.
Dopoledne druhého dne věnujeme procesu. Jak postupovat při projektech. Od vyjednávání zadání a shody na cíli. Jak vést mapovací schůzky s klienty. Jak je převést do kreativy. Jak ověřovat a testovat u zástupců cílové skupiny. A jak být připravený na připomínky klienta.
Odpoledne projdeme vaše projekty a poskytneme vám zpětnou vazbu.
Nejbližší termín je obsazený.
Můžete nám ale nechat kontakt v případě zájmu o některý z příštích termínů.
AnFas, Na Baště sv. Jiří 7, Praha 6
15 000 Kč + DPH
- 2 plné dny pozornosti a sdílení zkušeností lektorů
- Učební materiály
- Zpětná vazba na vaše dílo
- Kniha Brand FLIP od Martyho Neumeiera
- Členství ve fcb skupině absolventů kurzu, kde můžete diskutovat nad svými projekty
- Káva, čaj, pitný režim
Upozornění:
Program není vhodný pro úplné začátečníky. Proto se dopředu omlouváme, že budeme k přihlášce potřebovat více informací o vás a ukázku práce. A také, že možná budeme muset nějakou přihlášku odmítnout. Děkujeme za pochopení.
Co potřebujete, abyste se mohli přihlásit na kurz:
- Dvě až tři ukázky vaší práce.
Každou ukázku, prosíme, doplňte informací, pro jaký účel dílo vzniklo a jaké bylo zadání. - Znalost angličtiny. Část příkladů je anglicky.
Lektoři kurzu
Roman Hájek
Copywriter & tvůrce obsahu
Profesně jsem si postupně prošlapal cestu od spotřebního ke strategickému psaní, od psaní textů k jejich designování, od přemýšlení o obsahu k přemýšlení o funkci. V AnFasu kombinuju copywriterské řemeslo se strategickou prací a vedením projektů.
Tomáš Kostkan
Šéf AnFasu, konzultant a copywriter
V AnFasu dlouhá léta vedu projekty, konzultuji se zákazníky, píši argumentaci, tvořím strategie a kreativy pro značky a jejich komunikaci. Vyzkoušel jsem bezpočet postupů, technik a rád se podělím o to, co mi kdy jak (ne)fungovalo.
Co říkají účastníci
.
Plné znění Martinovy reference