Nejbližší kurz

čt 13. 10. / 3. 11. 2022
obsazeno

Dejte mi vědět, až bude další termín

Dotazy? Poznámky? Napište nám
Právě čtete: Strategický COPYWRITING: Tvořte obsah, který prodává
Sdílejte článek:

Strategický COPYWRITING: Tvořte obsah, který prodává

Kurz pro copywritery: Roky praxe napěchované do dvou dnů

Principy přesvědčivé komunikace jsou jednoduché: „Neříkejte, co děláte. Řekněte, co z toho bude mít zákazník!“ nebo „Vysvětlete PROČ to má zákazníka zajímat.“ Praxe je však plná pastí a chytáků. Kurz vás naučí, jak si vytvořit podmínky, překonat potíže a dojít k přesvědčivému dílu. Budou se vám osobně věnovat copywriteři, kreativci a projektoví vedoucí AnFasu, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti a poskytnou zpětnou vazbu na vaše práce.

2 denní | Osobní, prezenční, praktický

Pro koho je kurz vhodný

  • Pro copywritery, kteří se od článků, blogů, popisků e-shopu atd. chtějí posunout směrem ke strategičtější práci
  • Pro tvůrce webů, IA/UX, hlavně pro tvůrce firemních prezentací
  • Pro marketéry, kteří potřebují sami tvořit obsah

O čem se budeme bavit:

  • Jak na koncept a obsah firemního webu
  • Jak tvořit přesvědčivou obchodní argumentaci
  • Jak sestavovat sekvence informací, aby udržely pozornost publika a dovedly ho k cíli
  • Jak na kreativy kampaní, aby splnily cíl
  • A hlavně: Jakou změnu v přístupu a přemýšlení je potřeba udělat

Ale taky určitě nezapomeneme:

  • Jak zvládnout takový projekt
  • Jak získat dobré zadání a kam si dojít pro potřebné informace
  • Jak prezentovat, jak reagovat na připomínky zákazníka
  • Jak posunout hodnocení od líbí/nelíbí na funguje/nefunguje

Program kurzu

Kurz jsme připravili jako prezenční (offline, interaktivní, prostě lidi s lidmi v jedné místnosti). Intenzívní workshop pro 6 osob, výklad kombinovaný se samostatnou prací na cvičeních.

První den (6 hodin)

Během celodenního workshopu si na typických projektech a příkladech ukážeme principy, které dělají obsah účinný. Od vyjádření přínosu, přes sestavování sekvence informací, po vhodné používání obsahových komponentů. Ukážeme si jak na obsahové prototypy. Každý blok je rámován cvičeními (individuální, ve dvojicích nebo ve skupině), kde si hned vědomosti a dovednosti vyzkoušíte.

Samostatná práce (3 týdny)

Čas na zpracování vašeho projektu. Forma je na vás: prezentace, landing page, mailing nebo jiný prodejní materiál.

Druhý den (6 hodin)

Dopoledne druhého dne věnujeme procesu. Jak postupovat při projektech. Od vyjednávání zadání a shody na cíli. Jak vést mapovací schůzky s klienty. Jak je převést do kreativy. Jak ověřovat a testovat u zástupců cílové skupiny. A jak být připravený na připomínky klienta.
Odpoledne projdeme vaše projekty a poskytneme vám zpětnou vazbu.

Termíny

Nejbližší termín je obsazený.

Můžete nám ale nechat kontakt v případě zájmu o některý z příštích termínů.

Místo

AnFas, Na Baště sv. Jiří 7, Praha 6

Cena

15 000 Kč + DPH 

Co je v ceně
  • 2 plné dny pozornosti a sdílení zkušeností lektorů
  • Učební materiály
  • Zpětná vazba na vaše dílo
  • Kniha Brand FLIP od Martyho Neumeiera
  • Členství ve fcb skupině absolventů kurzu, kde můžete diskutovat nad svými projekty
  • Káva, čaj, pitný režim

Upozornění:

Program není vhodný pro úplné začátečníky.  Proto se dopředu omlouváme, že budeme k přihlášce potřebovat více informací o vás a ukázku práce.  A také, že možná budeme muset nějakou přihlášku odmítnout. Děkujeme za pochopení.

Co potřebujete, abyste se mohli přihlásit na kurz:

  • Dvě až tři ukázky vaší práce.
    Každou ukázku, prosíme, doplňte informací, pro jaký účel dílo vzniklo a jaké bylo zadání.
  • Znalost angličtiny. Část příkladů je anglicky.

Dejte mi vědět, až bude další termín

Lektoři kurzu

Roman Hájek

Copywriter & tvůrce obsahu

Profesně jsem si postupně prošlapal cestu od spotřebního ke strategickému psaní, od psaní textů k jejich designování, od přemýšlení o obsahu k přemýšlení o funkci. V AnFasu kombinuju copywriterské řemeslo se strategickou prací a vedením projektů.

Tomáš Kostkan

Šéf AnFasu, konzultant a copywriter

V AnFasu dlouhá léta vedu projekty, konzultuji se zákazníky, píši argumentaci, tvořím strategie a kreativy pro značky a jejich komunikaci. Vyzkoušel jsem bezpočet postupů, technik a rád se podělím o to, co mi kdy jak (ne)fungovalo.

Co říkají účastníci