Další knížka: Jak dostat ze svého grafika/studia/agentury to nejlepší
Vydali jsme další titul. Má tak příšerně dlouhý název hlavně proto, aby co nejpřesněji řekl, o co v něm jde. Autor Tomáš Kostkan (za pomoci dalších spoluautorů) zadavatelům nabízí rady a předkládá principy, které opírá o své osmnáctileté zkušenosti z působení na pozici jak designéra, tak člověka stojícího mezi designérem a klientem.
Touto knížkou se snažíme pomoci zadavatelům a přispět ke zvýšení kultury, pohody, kvality spolupráce a designu. Rovněž bychom rádi otevřeli širší diskusi nad tématy, které v knížce řešíme. Proto knížku nabízíme ve dvou cenách. Vedle komerční ceny nabízíme i tzv. přátelskou cenu (1,- Kč) pro ty, kteří chtějí nebo jsou ochotní k této diskusi přispět.
>Podrobnosti k titulu, obsah knížky, diskusní fórum jsou na adrese jakdostat.cz