Případové studie

Kde naše práce pomohla

Typické situace klientů:

Řekli o nás

Michaela Vasilová
CEO Atmedia

AnFas považujem za súčasť teamu Atmedia. Je skvelé spolupracovať s ľuďmi, ktorých zaujíma čo robíte a čo chcete dosiahnuť. Pýtajú sa, počúvajú a prichádzajú s jedinečnými nápadmi. Jednoducho sme sa nebáli sa plne viesť AnFasom a dosiahli úžasných reakcií od našich klientov. Vďaka AnFasu je Atmedia na trhu vnímaná ako mladá, energická, profesionálna spoločnosť s nadčasovou komunikáciou.

Pavel Hendrych
CEO OCÚN

Jejich empatický přístup a zájem o náš specifický tržní segment přinesl kvalitní a nezávislé hodnocení našeho záměru sloučit dvě značky. Touto spoluprací se podařilo dostat na kvalitní úroveň nejen komunikaci faktu o sloučení značek, ale také najít principy pro komunikaci značky v její nové podobě. Díky společné přípravě a realizaci nového stylu komunikace jsme prošli transformací značky velmi úspěšně. Dnes můžeme potvrdit, že obávaný proces slučování značek přinesl překvapivé posílení.

Vladimír Sázavský
spolumajitel tiskárny Point

Věděli jsme, co chceme, ale nevěděli, jak to vyjádřit a kde začít. AnFas nám pomohl udělat jednotlivá rozhodnutí, pomohl s uspořádáním obsahu našeho webu. Nemuseli jsme se nikterak složitě připravovat, zvládli to během pár schůzek, dobře se ptali a zachytili i informace mezi řádky. Jsou samostatní, mají nápady na každou situaci a věci dotahují do konce.

Reference: Kde ještě jsme zanechali stopu

Nobilis Tilia

od 2015

Spolupracujeme na přeměně malé lokální značky ve značku sebevědomou a žádanou.

Movisio

2017–2018

Nový název a logo 3D animačních kouzelníků.

CPI

od 2012

Obchodní prezentace a materiály pro obchodní komunikaci, weby a marketingové kampaně budov, naming developerských projektů.

IQ Structures

od 2016

Pomohli jsme jejich dvěma značkám (IQ Pro ID a Nanoptiqs) nastavit a vyjasnit komunikaci. Po celou dobu podporujeme při marketingových aktivitách (web, reklama, výstavní expozice).

Domoplan

od 2017

Obchodní komunikace, webové prezentace & naming projektů pro brněnského developera a investiční fond.

Minib

od 2017

Obchodní argumentace a nová webová prezentace předního výrobce konvektorů.

Sherlog

2018–2019

Kreativa silové kampaně pro strážce bezpečnosti automobilů.

Globalworx

od 2018

Obchodní argumentace a web inovátora v oblasti monitoringu přepravy léčiv a diagnostických přípravků.

Pivovar Beránek

od 2017

Logo a branding jednotlivých piv, pro rodinný pivovar ve Stěžerech u Hradce Králové.

Atmedia

od 2012

Mediální zastupitelství tematických TV stanic, se kterým jedeme na stejně vlně a zkoušíme bláznivé věci. A funguje to dokonale. Viz případovka.

Telmax

od 2009

Tvorba vizuální identity, postupný vývoj webu.

Digiteq Automotive

od 2017

Provázeli jsme společnost při změně jména a vizuální identity.

Yedoo

od 2005

Pomohli jsme Danovi Pilátovi na jeho cestě přeměny firmy z malého dovozce sportovního zboží po přední značku českých koloběžek, která dobyla solidní místo na evropském trhu.

Penta Investments

od 2008

Tvorba vizuální identity a letitá péče o komunikační potřeby společnosti. Webové prezentace, PR prezentace etc.

SCIO škola

2019–2020

Pomohli jsme formulovat jedinečnost nabídky a nastavit komunikační strategii. Vytvořili jsme vizuální identitu, design a obsah webu.

Phyteneo

od 2019

Dlouhodobá komunikační podpora výrobce farmaceutických přípravků. Tvorba webové prezentace, firemní a prodejní materiály. Kampaně prostředků.

Print Partners

od 2003 (s přestávkami) dosud

Vizuální identita, léta drobné i velké podpory při komunikaci firmy Tibora Brunclíka směrem k jejím klientům. Web, prodejní materiály.

Preciosa

2009–2016

Spolupráce s dvěma společnostmi: Preciosa Lighting a Preciosa Components. Péče o marketingové materiály. prodejní materiály a produktové webové prezentace. Tvorba kampaní.

PRVNÍ KLUBOVÁ

2014–2018

Identita a veškerá komunikace první peer-to-peer pojišťovny v ČR. Zformulovali jsme pojišťovně její obchodní model a pomohli ji uvést na trh.

CS Soft

2005–2015

Tvorba marketingové komunikace, obchodních prezentací, webu, vizuální identity pro tvůrce systémů pro řízení letového provozu.

Etnetera

2012–2013

Svobodné logo pro svobodnou firmu.

Ocún

2014–2017

Pomoc při sloučení dvou značek výrobce horolezeckého vybavení. Přepracování marketingové komunikace a argumentace. Výroba project booků.

Siemens

1999–2011

Práce pro divizi Telco a pak pro centrální marketing v dobách, ředitelování Miloše Macha. Podpora marketingových akcí společnosti, firemní časopisy, reklamy, firemní web etc...

ICZ

2006–2014

Tvorba korporátní identity, reklamy, prezentací, webové prezentace, pomoc při tvorbě časopisu, obsluha komunikačních potřeb marketingu.

Country Radio

1994–2007

Léta péče o komunikační potřeby rádia. Tvorba vizuální identity, tvorba image inzercí.

McKinsey

1997–2003

Obsluha komunikačních potřeb firmy převážně směrem k uchazečům.

Monet+

2007–2013

Přepracování produktové nabídky, tvorba webové prezentace, tvorba a postupná implementace vizuální identity.

ČTK

2007–2010

Upgrade vizuální identity a přepracování prezentací nosných produktů společnosti.

Český rozhlas

1996–2012

Letitá práce pro různé stanice. Radiožurnál, kdy ho vedl Alex Pícha, Vltava a Lukáš Hurník, a i pro Dvojku, Šestku i centrální marketing.

Zentiva

2005–2010

Tvorba marketingové komunikace a vizuální identity pro přípravky URO řady a dalších produktů (Zenaro, Vigrande, ...).

Saloos

2003–2007

Tvorba prezentací a marketingových materiálů produktů.

ARBOmedia

1996–2009

V dobách, kdy Arbo táhli Jan Dobeš, Michael Richter nebo Štěpán Wolde a prodávali reklamu v České televizi a Českém rozhlase jsme zdolávali ve své době nejzajímavější výzvy.

Mediatel / Zlaté stránky

1999–2005

V dobách, kdy telefonní seznam Zlaté stránky byl velmi silným B2B kanálem jsme tvořili vše od obchodních pomůcek po reklamu v médiích.

Ticketpro / Serge Grimaux

1995–2000

Promotér koncertů, který sem přivezl hvězdy jako Rolling Stones, David Bowie, Genesis, U2.

Dr. Max Group

2018

Webová prezentace skupiny Dr. Max Group.

Advance

od 2009

Logo a styl, tvorba prezentací a marketingových materiálů zlepšovatele českého zdravotnictví.

LMC

2012–2014

Komunikační podpora a strategie brandingu pro produkty jobs.cz, teamio a prace.cz.

Czech Tourism

2012–2018

Spolupráce na značce Česko země příběhů, marketingová strategie a web Ceskozemepribehu.cz.

Diton

od 2019

TV kampaně na podporu značky.

nangu TV

2018–2019

Vizuální styl a drobná komunikační podpora.

Sport Invest

2015

Vizuální identita.

Accord Group

od 2016

Formulace obchodní nabídky a argumentace. Komunikační strategie. Design a obsah webu.

AIA - Alternative Investment

od 2020

Tvorba strategie obchodní komunikace, webová prezentace a vizuální identita.

Apoštolská církev

od 2018

Pomoc církvi, aby byla srozumitelná navenek. Tvorba webu a vizuální identity.

AVANT

od 2018

Investiční společnost, které jsme vytvořili vizuální identitu a komunikaci. Redesignovali jsme web a formulovali obchodní argumenty.

Colours of Data

od 2017

Pro datové mágy jsme vykouzlili kompletní komunikační strategii, zformulovali klíčové obchodní argumenty, vytvořili vizuální identitu a web.

Cyber Rangers

od 2021

Etičtí hackeři, kteří pomáhají firmám předcházet kyberútokům. Vytvořili jsme komunikační strategii, formulaci obchodní nabídky, design a obsah webu.

FIPOX

od 2016

Kompletní marketingová a komunikační podpora investiční skupiny Fipox a jejích značek Domoplan, Thierra, MyResorts.

Flat Service

od 2021

Poskytovatel komplexního servisu investičních nemovitostí. Vytvořili jsme komunikační strategii, obchodní argumentaci, design a obsah webu.

Halda

od 2018

Podíleli jsme se na vzniku několika unikátních titulů vydavatelství (Kladenská sametová, Bohemian Jazz Guitars Tribute, Sídliště Kladno-Rozdělov).

Kudykampus

od 2020

Komunikační a marketingová podpora punkové vzdělávací instituce.

Magistrát hl. města Prahy

2021-2023

Realizace publikace “Klimatický plán hlavního města Prahy do roku 2030”.

MIDPOINT Institute

od 2021

Inkubátor talentů pro filmový průmysl. Komunikační strategie, realizace webové prezentace s nabídkou programů, strategie promotion jednotlivých programů.

Nanoptiqs

od 2021

Tvorba strategie a pomoc s rozjezdem značky, příprava obchodní argumentace, vizuální identita.

Netglade

od 2020

Komunikační strategie pro tvůrce byznys aplikací. Pomoc s formulací nabídky, tvorba webu, obchodní argumentace.

Národní pedagogický institut (NPI)

od 2022

Komunikační podpora projektu začlenění ukrajinských dětí do výuky. Obsahová strategie, web a tvorba reklamních vizuálů.

Penta Hospitals International

od 2021

Tvorba vizuálního stylu evropské sítě nemocnic a klinik.

THIERRA

od 2022

Obsahová a komunikační strategie, tvorba webu.

VORLÍČEK

od 2019

Kompletní předělání veškerých obchodích a komunikačních materiálů. Dlouhodobá marketingová podpora.

Indivine

2022

Jméno značky (naming), vizuální identita, argumentace, podpora při startu nového konceptu prodeje módy.

URBAU

od 2019

Jméno značky (naming), vizuální identita, argumentace, obsah a design webu.

Co můžeme udělat pro vás?

Zavolejte nebo napište a domluvte si konzultaci nebo schůzku na kafe.