Knížka „Jak dostat ze svého grafika/studia/agentury to nejlepší“ očima recenzentů
Náš vydavatelský počin, kterým jsme chtěli spíš přispět ke kultivaci trhu než do pokladničky, recenzovali vydavatelé časopisu Font a magazínu Design Portál.
Téma a snad i jeho zpracování nalezlo u obou pánů recenzentů pochopení, tak jsme jak od Ondřeje Kafky z Fontu, tak i od Martina Kaldy z magazínu Design Portál obdrželi recenze vcelku příznivé. Moc děkujeme!
Martin Kalda, Designportal.cz:
„Přestože knihu lze přečíst rychle, mám pocit, že cílem autorů není jedno přečtení a odložení do firemní knihovničky. Publikace by měla být markeťákovi po ruce, stejně jako má grafik po ruce typografický manuál. Zvláště cenná kapitola je věnovaná výběrovým řízením alias ‚chrtím dostihům‘. To by se mělo stát povinným čtením pro všechny, kdo mají chuť nějaké to výběrko uspořádat.“
Celá recenze na Designportal.cz.
Ondřej Kafka, Font:
„Mělo by být povinnou četbou pro všechny majitele menších firem, u těch větších pro ty, kteří mají na starosti marketing. Jistě zde objevíte i rady, které považujete za „jasné“ a „samozřejmé“, ale opakování je matkou moudrosti a rozhodně nikomu na té pomyslné druhé straně barikády (tedy na straně zadavatele) neuškodí si tyto přehledně a jasně formulované zásady dobré spolupráce s grafiky přečíst.“
Recenze vyšla v časopisu Font č. 115 (1/2011)