Nový web pro destinaci, kam je radost se vracet
Jak lépe odprezentovat důvody, proč strávit dovolenou v západočeské obci, kde končí silnice
Malebná vesnička Ostroh u Františkových Lázní je synonymem idyly a zdejší hotel a pension Seeberg hýčká své návštěvníky tak, že na něj nedají dopustit. Mimořádnou kvalitu služeb a zážitku z místa jste ovšem museli zažít. Z webové prezentace ubytování na vás totiž nedýchla. A naším úkolem bylo to napravit.
Původní web běžel na šabloně hotelového a rezervačního systému Previo, jejíž nevýhodou byla neflexibilní práce s obsahem a uživatelsky nepříliš komfortní administrace. Pro rezervace a objednávky pobytů ovšem systém fungoval skvěle a klient ho nechtěl měnit. Potřebovali jsme tedy nově vznikající část webu s Previem propojit.
Tady se ukázaly přednosti námi rozvíjeného (otevřeně dostupného) CMS systému JellyPot. Previo je pro implementaci systémově připravené, díky ohebnosti JellyPotu, jeho minimalističnosti a schopnosti automaticky generovat části obsahu ovšem vše proběhlo mimořádně hladce a časově efektivně. Návštěvník webu přechod mezi prezentační a rezervační částí prakticky nezaznamená, největší změna se tak z jeho pohledu odehrála ve struktuře a obsahu stránek.
Before
Původní web stavěl na bohaté fotogalerii s předpokladem, že fotky hovoří za vše. Jedinečnost místa a pobytu v něm ale z webu nebyla poznat.
After
Homepage jsme doplnili o chybějící argumentaci, postupně představujeme místo, ubytování a související služby (zážitek), to vše potrhuje velkorysost designu.
Při sestavování homepage, která je výkladní skříní hotelu a pensionu, jsme se drželi prověřeného pravidla “don’t tell it, show it”. Cílem bylo, aby stránka návštěvníky naladila a v kostce představila bohatost nabídky.