Tiskárna Point

Jak vyčnívat, když všichni dělají totéž?

Point je velká brněnská tiskárna. Ačkoliv má svoje nezpochybnitelné přednosti a jedinečnosti, okolní svět o nich moc nevěděl. Spíš si ji mohl splést s kteroukoli jinou tiskárnou. Potřebovali nový web a potřebovali pomoc s vyjádřením své odlišnosti.

Skoro všechny ofsetové tiskárny tvrdí to samé – že skvěle/rychle/kvalitně/levně vytisknou vše co potřebujete. Stačí namátkou projít pár webů. Pro běžného smrtelníka je vysilující se v jejich nabídkách orientovat a navzájem je porovnat. A stejně většinou nezjistíte, proč byste si měli tu kterou tiskárnu vybrat.

Původní web. Kam byste tuto tiskárnu zařadili?

Kdo jste a jak můžete zlepšit život vašim zákazníkům?

Samozřejmě je třeba začít tím, v čem je tiskárna Point jedinečná. A samozřejmě by tam každý chtěl mít všechno, protože jsou přece skvělí ve všem, co dělají. Je nám líto, ale tohle nefunguje. Jedinečnost je někdy o rozhodnutí, v čem jedineční budeme.

Tisk pro výrobní proces RULEZ!

V tomto případě se rozhodlo, že to, čím se bude tiskárna prezentovat v první linii, je tisk pro výrobní proces. Je to speciální disciplína, kdy se tiskárna stává součástí výrobního procesu průmyslových podniků. Těm dodává velké objemy tiskovin a obalů „just-in-time“. Disciplína logisticky náročná, protože se musí propojit informační systémy podniku a tiskárny. A tuto jedinečnost nabídneme jako první.

Cit pro malé, výkon pro velké

Za tiskem pro výrobní proces už může následovat zorganizování a představení dalších disciplín tiskárny. Aby se v tom i ostatní zákazníci dobře vyznali a rychle pochopili, v čem jim může tiskárna pomoci. A abychom neopomenuli ani zákazníky s menšími zakázkami. Chtěli jsme jednoduše ukázat, že Point zvládne velké věci, ale stejné péče se dostane i malým zakázkám.

 

Vzali jsme návštěvníka webu na prohlídku tiskárny

Web jsme chtěli udělat co nejvíce autentický, aby divák uviděl, že je tiskárna velká, dobře zorganizovaná, má tam opravdu všechny ty stroje a lidi, o kterých její obchodníci mluví. A že má úroveň.

Proto jsme vzali návštěvníka webu na exkurzi do tiskárny, aniž by tam musel jezdit. Natočili a sestříhali jsme 5 videí, která uvádějí jednotlivé služby (např. tisk pro výrobní proces, výroba obalů atd.). Pilotáž dronu mezi stroji a stohy papíru se ukázala jako největší výzva této produkce. O vysoké úrovni tiskárny svědčí i to, že jsme videa produkovali za běžného provozu. Žádné opičky pro kameru.

Homepage

Video – průlet tiskárnou, ukázka její úrovně Zde „prodáváme“ hlavní strategickou službu pro velké zadavatele.... Vizualizace výrobního procesu = ujištění, že umíme být jeho součástí ... ale zároveň neodrazujeme ty menší = přehled standardních služeb Speciální služba Výzva k akci

Stránka jednotlivé služby (obaly)

Video – představení fází výroby obalů = od návrhu řešení až po hotový výrobek Ujištujeme zákazníka, že o jeho zakázky bude skvěle postaráno Potvrzujeme ligu = máme vysoký ekologický standard a kvalita je pro nás samozřejmost Fotogalerie – všechny fotografie je možné opatřit komentářem Výzva k akci – kontaktní formulář, už s konkrétní zodpovědnou osobou

Ukázka dalších stránek
(ofsetový a digitální tisk, kalendáře, o tiskárně)

Nebo se mrkněte přímo online
www.pointcz.cz

Obhajoba tisku v digitální době

Tiskárna Point se vydala na misi obhajoby tisku: I když je dnes digitální komunikace a publikování snadné, existuje pořád mnoho situací, kdy je tiskovina buďto nenahraditelná a nebo výhodnější, přesvědčivější, účinnější či serioznější než její elektronický protějšek. Takže i v digitální době platí:

Pokud to myslíte vážně,
vytiskněte to!

Pro tuto misi jsme pomohli vytvořit komunikaci včetně vizuálů.

Tento vizuál se sice na citylighty použít nedá, ale majitelé tiskárny jistě na nějaké použití přijdou.

Co jsme se naučili

Tomáš Kostkan
Dojít si pro zadání

Posílili jsme se v dovednosti sestavení obsahu v situaci, kdy zadání s klientem teprve tvoříte. Ten na vás sype svoje přání a vize a vy to z toho musíte nějak uplést. Děkujeme tiskárně Point, že nám dala možnost uplatnit všechna řemesla, která umíme – stratég, vizionář, textař, grafik, kodér, producent, fotograf, kameraman, střihač, retušér a kdovíkdo ještě...

Vladimír Sázavský, spolumajitel tiskárny Point
Na to, jak to byla velká změna, to proběhlo hladce

Věděli jsme, co chceme, ale nevěděli, jak to vyjádřit a kde začít. AnFas nám pomohl udělat jednotlivá rozhodnutí, pomohl s uspořádáním obsahu našeho webu. Nemuseli jsme se nikterak složitě připravovat, zvládli to během pár schůzek, dobře se ptali a zachytili i informace mezi řádky. Jsou samostatní, mají nápady na každou situaci a věci dotahují do konce.

Můžeme udělat něco pro vás? Ozvěte se.

Další případovka

Ocún

Jak pomoci značce v jejím sebevědomí, jak ji naučit mluvit o svých přednostech.

Case study