Penta Investments

Obsluhoval jsem... investičního tygra

Společnost Penta není třeba nikomu představovat. To je taky důvod, proč pro svůj byznys nepotřebují takřka žádný marketing. Když už ale něco potřebují, tak to musí BÝT! Pokud takového partnera obsluhujete více let, musíte prokázat nadprůměrnou spolehlivost a stabilní výkon.

S Pentou spolupracujeme od roku 2006. Nejdřív jsme dělali menší zakázky. Postupně jsme se dostávali k významnějším věcem.

Logo a styl

O styl jsme se Pentě starali už od začátku naší spolupráce, kdy jsme k jejich původnímu pětiúhelníkovému logu vytvořili další vizuální prvky a grafický manuál. V roce 2010 se Penta rozhodla udělat větší změnu a pověřila nás designem nového loga a vizuální identity. Šli jsme cestou minimalismu. Jak říká klasik:

„Dokonalosti není dosaženo tehdy, když už není co přidat, ale tehdy, když už nemůžete nic odebrat.“

Antoine de Saint-Exupéry

V novém stylu vznikly obchodní a reprezentační materiály a také komplexní systém dokumentů, který v Pentě efektně zjednodušil kancelářskou práci. Se zavedením a rozšířením stylu po celé skupině v několika zemích pomohl náš manuál Identity Online.

Vizuály

Identitu firmy doplňují komunikační vizuály. V průběhu let jsme jich několik vytvořili. Vždy se záměrem, aby reprezentovaly ducha firmy a byly nadčasové. Vizuály razí myšlenku, že Penta umí rozpoznat příležitosti, které jiní nevidí nebo se jich obávají.

 

Web development

Péče o web Penty v průběhu let je docela zajímavý příběh. V roce 2008 jsme sice tvořili jeho strukturu a design, ale Penta příliš nevěřila našemu technickému řešení. Radši ho svěřovala třetím stranám. Postupem času se však vždycky vynořily nějaké technické potíže.

My jsme mezitím náš systém JellyPot nasadili na menší webové projekty Penty, kde se ukázal jako naprosto schopný dostát jejich požadavkům. A když Penta potřebovala v roce 2013 udělat větší změnu na hlavním webu, dala našemu technickému řešení konečně důvěru.  

Web tedy prošel nenápadnou migrací (s lehkým vizuálním refreshem) na systém JellyPot, jehož vývoje se účastníme. Akce musela být provedena velice rychle, v časovém presu nás JellyPot podržel.

„Chcem sa týmto poďakovať za podporu a spoluprácu pri spustení zmien na našom webe. Oceňujem, že ste to dokázali pripraviť vo veľmi krátkom čase a že ste boli schopní flexibilne reagovať na všetky pripomienky.“

Martin Danko, External Relations Manager, Penta

Penta teď na rozdíl od minulosti zvládá administraci obsahu vlastními silami bez nutnosti zásahů IT odborníků či kodérů. Web nadále vyvíjíme podle potřeb Penty, jako v případě rozšíření webu pro sektor Real Estate.

Hledá se talent

Penta také dlouhodobě podporuje nadané studenty a každoročně pro ně pořádá soutěže. V několika ročnících jsme pomohli s jejich komunikací.

Vize 2025 – soutěž, ve které Penta vybírala originální nápady aplikovatelné v jejím podnikání a kde se mohli z úspěšných studentů stát zaměstnanci Penty (2008-2012).
Venture Fund – soutěž z roku 2009 podporující studentské projekty, vítěz získal na realizaci podnikatelského záměru 300.000 EUR.
Smart Deal – soutěž pro studenty s investičními dovednostmi, kde jsou nejlepší odměňováni finanční částkou i nabídkou pracovního místa, probíhá od roku 2013.

Co jsme se naučili

Blanka Hasilová
Jít klientovi naproti

Když s někým spolupracujete dostatečně dlouhou dobu, je určitě výhodou snadnější komunikace. Klient nemusí široce a opakovaně vysvětlovat své záměry. Stejně tak my ho nemusíme před každým projektem přesvědčovat, zda jsme toho či onoho schopni. Naučili jsme se chodit svým klientům naproti, předvídat jejich potřeby a ulehčovat jim práci. A taky dlouhodobě udržovat kvalitu.

Můžeme udělat něco pro vás? Ozvěte se.

Další případovka

Penta Investments

Jak postavit web pro jednoho z největších developerů v Česku.

Case study