Klienti AnFasu 2020
AnFas ročenka | výběr prací za rok 2020
Život před nás staví různé výzvy! Některé předvídatelné, jiné zcela neočekávané. Jsme rádi, že při řešení výzev komunikačních jsme vám mohli v uplynulém roce stát po boku a podpořit úspěch vašich značek. Jako každý rok přinášíme výběr.
......
ScioŠkoly
realizátoři silné vize školy, která učí zvládat nástrahy neustále se měnícího světa
-----
Janku, Jone, Dano, Sašo, Báro, Filipe, Honzo, Mariane, Ondřeji a vy všichni další, s nimiž jsme se ve Sciu potkali, díky za inspirativní spolupráci i příležitost poznat hodně do hloubky to, jak se tvoří vzdělávací instituce pro 21. století. Byla to škola i pro nás! Těší nás, že se podařilo...
zformulovat klíčové argumenty, proč mají rodiče chtít ScioŠkolu, a propsat je do webové prezentace. No a také že jsme došli do finiše s tvorbou loga a vizuální identity :-)
Phyteneo
výrobce léčivých přípravků využívajících nejnovější vědecké poznatky o účincích přírodních látek
-----
Petře, Zdenko, díky za napínavou exkurzi do světa, v němž k sobě nacházejí cestu příroda a moderní chemie. Rádi jsme...
udělali první důležité kroky na cestě ke konzistentnější, srozumitelnější a silnější značce.
A pokračujeme dál.
Vnitřní transformaci firmy využíváme jako odrazový můstek ke změně a sjednocení stylu komunikace – včetně nastavení způsobu práce s vizuálními materiály.
Komunikace směrem k pacientům
Vytvořili jsme koncept komunikace se zákazníky (pacienty), kterým představujeme benefity výrobků Phyteneo. První microsites už jsou na světě.
Komunikace s odbornou veřejností
Konsolidovali jsme existující prezentační materiály pro odbornou veřejnost, sjednotili styl a strukturu a doplnili vrstvu přesvědčovací argumentace.
DOMOPLAN
tvůrce míst příjemných pro život i relax
-----
Díky, Tomáši. Je radost rozvíjet komunikaci značky, které sílí renomé, ale nezapomíná na poctivé řemeslo. Moc nás bavilo...
postavit z drobných změn kompletní redesign webu a myslet i na nejmenší detaily při předání klíčů od nového bytu.
Nobilis Tilia
přírodní kosmetika z kraje pod Vlčí horou
-----
Simono, Danielo, Michaelo, Petro, Markéto, Alexandro, Romano, Šarloto, máme radost, že jste opět o něco povyrostli. A těší nás, že jsme mohli být u toho a pomáhat tvorbou marketingových materiálů všeho druhu. Rádi jsme například:
pomohli se zrodem a představením vašich novinek...
[etikety, krabičky, tištěné propagační materiály a bannery]
vypravili přes tisíc bannerů do online světa...
[kreativa & design]
...a taky pár kusů do tisku.
[advertorialy do různých časopisů]
Hotel & Pension Seeberg
ubytování v malebném kraji u Františkových Lázní, kam je radost se vracet
-----
Radovane, děkujeme za vaši poctivost s jakou o hosty v Seebergu už 30 let pečujete. Letošní rok nebyl pro ubytovatele snadný, tím víc si vážíme důvěry a možnosti podílet se na prezentaci vašich skvělých služeb.
Rádi jsme vytvořili...
brand messaging, redesign loga a vizuálního stylu a prezentační web napojený na rezervační systém Previo.
Before
Původní web stavěl na bohaté fotogalerii s předpokladem, že fotky hovoří za vše. Jedinečnost místa a pobytu v něm ale z webu nebyla poznat.
After
Homepage jsme doplnili o chybějící argumentaci, postupně představujeme místo, ubytování a související služby (zážitek), to vše potrhuje velkorysost designu.
Nový web jsme postavili na vlastním CMS systému JellyPot, který díky ohebnosti a schopnosti automaticky generovat části obsahu umožnil vytvořit přehlednou a srozumitelnou nabídku služeb. V pozadí prezentační části běží propojení na hotelový rezervační systém Previo, který je pro klienta nepostradatelný při koordinaci rezervací pobytů. Návštěvník webu přechod mezi prezentační a rezervační částí prakticky nezaznamená a největší změna se tak z jeho pohledu odehrála ve struktuře a obsahu stránek.
Metropolis
nejlepší slovenská adresa
----
Sebastiene, Juraji, děkujeme za důvěru. Rádi se podílíme na tom, aby...
prezentační materiály rezidence Metropolis podporovaly její postavení mezi top bytovými projekty Slovenska.
Atmedia
mediální zastoupení tematických TV stanic
-----
Míšo, Pavle, moc děkujeme za nová dobrodružství v pestrém světě tematických televizí. Rádi jsme se letos...
podíleli na komunikaci rostoucího potenciálu tematických televizí a materiálech, které orientují laiky i odborníky v trendech na televizním trhu.
Vorlíček okna
výrobce kvalitních oken ze Zlonic
----
Romane, díky, že jste se s námi vydal na cestu a věříme, že povede k posílení vaší značky. Rádi jsme...
vytvořili novou vizuální identitu a posunuli obsah i design vaší firemní prezentace tak, aby lépe odrážela váš zápal pro okna a zkušenosti v oboru.
Escube
multifunkční přípravek pro vitalitu rostlin i půdy
-----
Tomáši, Josefe, díky za možnost asistovat při uvedení nové značky Escube na trh. Rádi jsme přijali výzvu...
přesvědčivě zformulovat, čím je na trhu s půdními přípravky a hnojivy tak výjimečný, a připravit klíčové obchodní materiály.
Telmax
inovátor odbavovacích systémů (nejen) pro oblast dopravy
-----
Mirku, díky za dlouholetou spolupráci, kterou jsme letos mohli zužitkovat pro...
tvorbu případových studií představujících jedinečnost vašeho přístupu & realizaci produktového focení a produktových listů vašich nových výrobků.
URBAU
developeři s mladistvým drivem
-----
Martine, Jaroslave, Jiří, je nám ctí, že jste se s námi vydali na cestu budování nové značky. Rádi jsme...
pomohli vytvořit nové jméno, logo, positioning, vizuální styl a webovou prezentaci.
IQ Structures
designéři a inženýři v nanosvětě
-----
Petře, Roberte, Katko, Luďku, Tomáši, Martine, Ryane, Martino, Pavle, dál rádi...
pomáháme prezentovat vašim zákazníkům neuvěřitelné možnosti, s nimiž přicházejí vaši (nano)inženýři.
Diton
výrobce dlažby a stavebních prvků
-----
Milá Ivano, pane Diviši, pane Křížku, rádi jsme se s vámi pustili...
do tvorby povědomostní kampaně, kde jsme během 10 vteřinového sponzorského spotu ukázali většinu vašeho sortimentu.
HM Gastro
provozovatelé sítě firemních restaurantů, kaváren a kantýn
-----
Honzo a Jirko, děkujeme za dobrodružství, při kterém jsme vám...
pomáhali při hledání nového jména pro vaši síť restaurací.
A k vybranému jménu vytvořili novou vizuální identitu.
Print Partners
nezávislí experti s vášní pro vše kolem tisku
-----
Tibore, Andreo, díky za tuhle výzvu zrevidovat koncept, messaging a design vašeho webu tak, aby...
z vaší prezentace bylo zřejmé, že nejste „dodavatelé tonerů“, ale „partneři fungujícího tiskového parku a dokumentových řešení“.
Before
Původní web byl zaměřený hodně produktově, ve struktuře se návštěvníci ztráceli, řada věcí se opakovala různými slovy na různých místech.
After
Víc se zaměřujeme na služby a přínos spolupráce Print Partners pro jejich zákazníky. A radikálně jsme zjednodušili strukturu webu i textování jednotlivých částí.
Vizuály a messaging klíčových sdělení
Chtěli jsme, aby z webu čišelo, že s Print Partners se zbavíte starostí s firemními tiskárnami – ale zároveň jsme chtěli zachovat dojem firmy dodávající moderní technologie. Řešení? Prolnout obě roviny do jednoho vizuálního sdělení.
Globalworx
inovátor v oblasti monitoringu citlivého zboží
-----
Viliame, díky za možnost uvést do reality vaši smělou obchodní myšlenku a podílet se společně s Netglade na...
vývoji uživatelsky vstřícné a spolehlivé webové aplikace pro klientskou správu monitorovacích zařízení.
A takhle vypadá výsledek...
Svott
3D modeláři a tvůrci prototypů
-----
Jáne, Radku, rádi jsme společně s kolegy z Mimatiku byli u vzniku vašeho nového webu. Náš podpis nese...
obsahová struktura s klíčovými obchodními argumenty.
In | T | A
International Talent Acquisitions, divize Monster Career CZ
-----
Michale, díky za příležitost být u zrodu nové divize Monsteru. Rádi jsme ji...
pojmenovali, napozicovali, a oblékli.
Egodiagram
nástroj k měření našeho ega a míry subjektivity vnímání
-----
Honzo, je nám ctí provázet tě při vývoji a sledovat, jak Egodiagram postupně získává nové a nové zákazníky. Ať jich je co nejvíc, k čemuž snad pomůže i práce, kterou máme letos za sebou:
formulace přesvědčovacích argumentů a úprava webové prezentace tak, aby se v ní viděli manažeři a lídři (nejen) firemních týmů.
Before
Zásadním nedostatkem původního webu bylo nejasné zacílení: ke komu mluvíme a koho chceme přesvědčit? Příliš nepomáhal ani podrobný popis VLASTNOSTÍ Egodiagramu, aniž by byly zřejmé jeho PŘÍNOSY.
After
Jasně adresujeme web manažerům a vedoucím týmů. Místo vlastností popisujeme, jak může Egodiagram změnit atmosféru v týmu. A srozumitelně formulujeme nabídku a call to action. Na přání naklikáno v Miowebu ;-)
Novius
účetní s vášní pro digitalizaci a automatizaci
-----
Honzo, rádi jsme se zhostili výzvy zformulovat argumenty, proč mají středně velké firmy bez vlastního účetního oddělení chtít na tuhle agendu vás, a také
ukázat, že i účetní firma může mít přesvědčivý a atraktivní web.
Netglade
vývojáři aplikací s entuziasmem pro inovativní technologie a přístupy
----
Honzo, Michale, nevěříme na náhody, takže jsme se asi měli potkat. Rádi jsme...
posunuli vizuální identitu a webovou prezentaci tak, aby odrážela vaši technologickou zdatnost a ukazovala, v čem umíte vašim klientům pomoct líp než konkurence.
A snad to není naše poslední spolupráce :-)
Čezeta
originální strakonická restaurace odkazující k historii světoznámého skútru
-----
Když se do interiéru restaurace podaří propsat originální myšlenku, vzniká místo s duší. Honzo, byla radost se na jeho tvorbě podílet...
tvorbou obsahové a grafické koncepce polepů na stěnách.
A díky také všem, kterým různými menšími realizacemi pomáháme dlouhodobě rozvíjet jejich značku
Penta Investments
Ivo, Martine, díky za přetrvávající důvěru a možnost pečovat o konzistenci vaší firemní komunikace.
ADVANCE
Pavle, Karolíno, vážíme si toho, že prezentační materiály pro vaše vzdělávací programy ve zdravotnictví dál nesou stopu naší práce.
Yedoo
Petro, Dane, díky za možnost neustále zlepšovat obsah i technickou funkčnost prezentačního webu vašich koloběžek.
Digiteq Automotive
Honzo, těší nás, že máme možnost dál společně obohacovat koncept vizuální identity vaší značky.
Kladenský zámek
Petro, Lenko, Olgo, rádi jsme oporou vašeho úsilí udělat z Kladenského zámku atraktivní turistickou destinaci.