Komunikační a obsahové strategie
kompas do rozbouřených vod firemní komunikace
Co kterým zákazníkům sdělovat tak, aby to mělo pro váš byznys co největší efekt? Jak často komunikovat? Kterými kanály a v jaké formě? To vše (a mnohé další) je předmětem různých typů strategických dokumentů, které jsou oporou pro každodenní práci vašich marketérů, obchodníků nebo píáristů.
S ohledem na vaše cíle a potřeby sestavujeme strategické dokumenty různé úrovně komplexity – od těch zabývající se celkovou firemní komunikací přes publikační plány na určité časové období až po strategie konkrétních kampaní.
Horsefood ‘the best’ CZ
Plán facebookové a instagramové kampaně při uvedení prémiového koňského krmiva Horsefood ‘the best’ na český trh
PRVNÍ KLUBOVÁ pojišťovna
Strategie e-mailové komunikace se zákazníky pojišťovny & realizace obsahu mailingové sekvence.
Tvorba a management obsahu
Pro vaši značku či produkt vytváříme komunikační obsah. Může jít o jednotlivé výstupy (textování mailingu, články na blog, B2B/B2C časopisů apod.), anebo o systematickou tvorbu knihovnu redakčních a informačních prvků (text, obraz, audio, video), kterou ve spolupráci s vámi spravujeme a rozvíjíme tak, abyste měli vždy po ruce obsah pro různé situace a kanály.