Komunikační a obsahové strategie

kompas do rozbouřených vod firemní komunikace

Co kterým zákazníkům sdělovat tak, aby to mělo pro váš byznys co největší efekt? Jak často komunikovat? Kterými kanály a v jaké formě? To vše (a mnohé další) je předmětem různých typů strategických dokumentů, které jsou oporou pro každodenní práci vašich marketérů, obchodníků nebo píáristů.

S ohledem na vaše cíle a potřeby sestavujeme strategické dokumenty různé úrovně komplexity – od těch zabývající se celkovou firemní komunikací přes publikační plány na určité časové období až po strategie konkrétních kampaní.

  

Horsefood ‘the best’ CZ

Plán facebookové a instagramové kampaně při uvedení prémiového koňského krmiva Horsefood ‘the best’ na český trh

PRVNÍ KLUBOVÁ pojišťovna

Strategie e-mailové komunikace se zákazníky pojišťovny & realizace obsahu mailingové sekvence.

Tvorba a management obsahu

Pro vaši značku či produkt vytváříme komunikační obsah. Může jít o jednotlivé výstupy (textování mailingu, články na blog, B2B/B2C časopisů apod.), anebo o systematickou tvorbu knihovnu redakčních a informačních prvků (text, obraz, audio, video), kterou ve spolupráci s vámi spravujeme a rozvíjíme tak, abyste měli vždy po ruce obsah pro různé situace a kanály.

Další služby

Můžeme udělat něco pro vás? Ozvěte se.