Logo a vizuální identita
Emotivní složka vaší komunikace
Logo & vizuální styl
Máme za sebou stovky projektů pro společnosti, akce i produkty. Velké i malé. Zavedené i nové. Všechny je spojuje snaha vyvolat tu správnou emoci ve vztahu k dané firmě/produktu a důraz na funkčnost použití v kontextu, kde se s logem nebo identitou nejčastěji pracuje. Tady je výběr některých prací.
Logo je hlavní součástí vizuálního stylu. Podtrhujeme slovo součást. Vizuální styl totiž u loga zdaleka nekončí. Logo málokdy vystupuje samotné. Vždy je v nějakém kontextu/prostředí (dokument, prezentace atd). V rámci tvorby vizuálního stylu je tudíž potřeba vyřešit situace, ve kterých bude logo působit.
Jsme zvyklí řešit celky tak, aby byla vaše vizuální identita nejen pěkná, ale i funkční a snadno použitelná.
Manuál vizuálního stylu
Logomanuál
To je základní typ manuálu, který popisuje pravidla a definice pro konzistentním používání loga.
Manuál živé vizuální identity
Vizuální identita se má přizpůsobovat potřebám komunikace firmy. Proto chápeme takový manuál spíše jako živou, stále aktualizovanou knihovnu řešení situací a dokumentů, které váš marketing často používá a které jsou pro vás důležité.
V našich manuálech je každá situace řešena kombinací instrukce, vizuální ukázky a stavebních prvků ke stažení.
Jako nástroj používáme aplikaci Identity Online. Díky ní můžete snadno udržovat, aktualizovat a konzistentně sdílet vaši vizuální identitu.
Podívejte se na případovou studii, jak se vyvíjel styl a manuál pro firmu Preciosa. Další reference na stránkách prezentace Identity Online/reference.
Šablony pro kancelářské aplikace
Šablony nejčastěji užívaných dokumentů pomohou zavést a udržovat vizuální identitu uvnitř firmy a na každodenní bázi snadno tvořit profesionálně vypadající dokumenty přímo v kanceláři.
Ukázka sady šablon pro tvorbu běžných dokumentů PRVNÍ KLUBOVÉ pojišťovny.