Prezentace
Obchodní prezentace, výukové prezentace, prezentace pro tiskové konference atd.
Přesvědčivě!
Osobní prezentace je pro mnoho obchodních příležitostí nejlepším nebo i jediným řešením. Pomůžeme vám, abyste ten vzácný čas, kdy máte zajištěnu pozornost svého obchodního partnera, využili co nejefektivněji.
Při tvorbě prezentace je jedním z důležitých parametrů, zda to je prezentace pro osobní vystoupení nebo to je prezentace pro samostatné prohlížení, kterou si budou lidé prohlížet v klidu a o samotě. Každý způsob vede k trochu jinému řešení.
Prezentace pro osobní vystoupení
Prezentace novinářům na tiskové konferenci, vystoupení na odborném fóru, důležitá prezentace u klíčového zákazníka? Publikum je připraveno vnímat a je potřeba využít jejich pozornosti k předání důležitých sdělení.
Podpora osobní prezentace je specifická disciplína... Stojíte před svým publikem, musíte udržet jeho pozornost, chcete sdělit spousty informací. Publikum si jich však může zapamatovat zlomek. Tak aby to byl ten správný.
Například:
Preciosa Crystal Components prezentuje svoji nabídku designérům společnosti Fossil v Dallasu.
Preciosa se na nás obrátila se zadáním na přípravu prezentace, kterou se představí developerům, designérům či obchodníkům významnho zákazníka: „Budeme jedni ze stovek dodavatelů, proto musíme zaujmout a pojmout naši prezentaci jinak než jako pouhé předčítání odrážek.“
Z povinného obsahu jsme poskládali příběh a prezentaci jsme pojali jako jednoduchý, ale výrazný vizuální doprovod spíkra. Abychom udrželi pozornost publika, zařadili jsme také kvízové otázky související s Preciosou či zajímavostmi z oboru. A výhra v podobě českého vína se zátkou Vinolok měla zájem podpořit. A jestli to zafungovalo?
„Prezentace Fossilu byla velkým úspěchem! Lidé se aktivně zapojovali do minikvízů, bavili se a ještě na chodbách po akci prezentátorům gratulovali :). Děkuju mockrát za Vaši trpělivost a tvořivost,“ potvrdila Jana Klapková, Marketing Communication Manager.
Jiný příklad:
Šéf PRVNÍ KLUBOVÉ pojišťovny Marek Orawski prezentuje princip pojišťovny na tiskové konferenci při zahájení ostrého provozu.
Kontext každé komunikace je jiný. Jinak se prezentuje princip potencionálním zákazníkům a jinak ekonomickým novinářům.
Na tiskové konferenci se poprvé prezentoval odborným novinářům peer-to-peer obchodní model PRVNÍ KLUBOVÉ. Na tom, jak ho pochopili a jak důvěryhodný jim přišel, závisel tón, jakým o pojišťovně psali.
„Na prezentaci jsme zapracovali společně a tvrdě. Vyplatilo se to, protože novináři princip pochopili a pozitivně přijali. Prezentace přispěla velkou měrou k tomu, že vyšly samé pozitivní články“ říká Marek Orawski, předseda představenstva, zakladatel pojišťovny a otec celého obchodního modelu.
Prezentace pro samostatné prohlížení
Produktové a firemní prezentace pro samostatné nebo komentované prohlížení/čtení. Interaktivní, snadno aktualizovatelné a přizpůsobitelné danému obchodnímu případu.