Publikace
Firemní profily, katalogy, výroční zprávy, obchodní materiály, časopisy.
Začínáme obsahem
Pomáháme vám uspořádat, sestavit či vytvořit obsah publikací (→ obchodní argumentace). Obsah a účel určuje, jaký má být design.
Příkladem může být třeba příprava workbooku firmy Ocún.
Tisk má pořád svůj význam
Jistě nám dáte za pravdu, že i v dnešní elektronické době zůstává mnoho situací, které se bez vytištěného materiálu neobejdou. To co opravdu držíte v ruce má jinou argumentační hodnotu než písmenka na internetu. Například firemní profil při obchodním jednání, tiskoviny doprovázející reálné vzorky zboží či materiály pro výstavy a veletrhy.
Elektronické publikace
Jednou hotovou práci vynaloženou na sestavení, design a produkci publikace je výhodné využít dále. Nabízíme několik způsobů, jak publikace a dokumenty převést pro elektronické šíření: