Naming

alias tvorba jména značky nebo produktu

Dobré jméno je nejcennějším aktivem značky, nástrojem odlišení od konkurence a rychlejšího přijetí zákazníky. Jméno významně spolurozhoduje o tom, jak náročné bude zavedení značky na trhu. Je proto užitečné, pokud se kreativci dostanou k projektu už ve fázi při přemýšlení o jméně.

Koho/co jsme v AnFasu pojmenovali

Měli jsme tu čest asistovat při tvorbě jména například těchto společností nebo produktů:

Digiteq Automotivevývojář elektroniky z koncernu Volkswagen
Movisiospecialista na realizaci 3D vizualizací a videí
Yedoočeský výrobce koloběžek pro všechny generace
Florentinumkancelářský komplex na Florenci
Quadrioobchodní a kancelářský komplex na Národní třídě
PRVNÍ KLUBOVÁprvní peer-to-peer pojišťovna
Nanoptiqsrevoluční optika na bázi nanostruktur
Lesní stráněapartmánový komplex v srdci Jeseníků
Jellypotextrémně flexibilní CMS pro tvorbu webu

  

Někdy nehledáme jen jedno jméno, ale komplexní, systémové řešení namingu. Třeba při tvorbě koncepce pro pojmenovávání budoucích kancelářských budov v komplexu Nová Zbrojovka v Brně.

   

Jiným případem je hledání zastřešujícího názvu pro projekty, které se původně vyvinuly samostatně. Například pro CPI jsme hledali společný název pro tři sousedící budovy a promýšleli způsob, jak bude korespondovat se stávajícím zažitým označením.

Jméno se musí vyvinout, ne uhodnout

Firemní / produktové jméno by mělo sloužit po celou dobu existence značky. Jeho vývoj proto vyžaduje delší úsilí a více aktivit, než jen samotnou kreativní práci. Situaci komplikuje fakt, že takřka všechna dobrá jednoduchá a krátká jména jsou již obsazena. Proces vyžaduje více kreativních fází a každá musí obsahovat kroky, které ověří právní průchodnost návrhů.

Další služby

Můžeme udělat něco pro vás? Ozvěte se.